星期二, 2月 22, 2011

靚靚菠蘿跑


2011年2月22日上午6:54公開累積瀏覽 7011
 
今朝起身心情已經好轉喇!
所以非常多謝各位 Blog 友 o既關心!


而大細豬小姐星期一就開始放
HALF TERM BREAK 喇!

到 3 月 1 號先再返學!


咁就唔駛晨早起身做 "柴可夫" 喇!

可以多睡一兩個鐘!


咁就再試做菠蘿飽!

今次依足程序去整,

終於成功喇!




因家中沒有臭粉,
所以,
個飽皮冇咁脆!
但 D 飽好靚仔!

大豬小姐都忍唔住囗都試 o左一個!
連佢都話喎!

下次想試用豬油來整菠蘿皮!

靚靚菠蘿飽!!

好開心呀!


  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午1:17
    菠蘿飽好 靚 仔呀!
  • 鬼妹紅紅
    因為怕失敗,我又睇唔明d食譜。
    • Double Iron Legs
      因乜睇唔明 ? 睇唔明中文 ?
  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2011年2月23日下午7:01
    發熱衣 很好穿 你穿過了嗎?
    • Double Iron Legs
      乜 o黎架? 係咪 thermal underwear?
  • 鬼妹紅紅
    我成日都想試整,不過唔敢 ....
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月23日上午7:20
    真係整得好靚....
    我都好耐無整它了....
    • Double Iron Legs
      我都係剛剛學識整咋! 因細豬小姐好鍾意食 菠蘿飽! 所以就間中整 o下 lu! 整 o左 D 菠蘿皮就 Keep 係冰格!
  • 欣欣媽媽
    嘩!焗得好靚呀!
    • Double Iron Legs
      今次我係看實佢 o黎焗 o架! 所以我都好滿意!
  • Liam媽咪 sandy
    最開心係家人欣賞
    • Double Iron Legs
      真係好開心呀! 因連大豬小姐都肯食一個!
  • 飛毛華腿
    菠蘿飽賣相似乎做得不錯....
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月22日下午5:33
    菠蘿油吖,唔該!
    • Double Iron Legs
      好呀! 唔駛客氣! 2 個夠唔夠?
  • 美麗情式
    好好味咁喎~ 早晨呀~
    • Double Iron Legs
      多謝到訪 & 讚賞! 又真係好好味 o架!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    夠哂靚啦!  
     
    我之前都有用臭粉去整菠蘿包,不過太鬼大包,次次只用少少,剩低既用盒裝好再包膠袋都好大陣味好鬼臭.....最後比我揼咗! 我而家整菠蘿包都唔再用臭粉,一樣好好味!
     
     
    • Double Iron Legs
      多謝讚賞! 朋友話我知 D 臭粉都係化學o野! 同埋唔係咁健康喎!

沒有留言:

張貼留言