星期五, 2月 25, 2011

利是錢


2011年2月25日上午6:12公開累積瀏覽 1348

今朝要同細豬小姐出 Town Center ,

佢話要買生日禮物送俾同學,

咁就順便
出去食 Lunch,

但大豬小姐因為
留 o係屋企做功課,

所以佢自己攪掂! 


冇乜好食,

細豬小姐話好耐冇食過麥記,

咁咪陪佢去食囉!



食完麥記, 

我 o地就各有各去買自己 o既 o野!


細豬小姐巳經大個女 o勒,

唔駛我陪同俾意見!


佢叫我自己逛街喎!


而我又冇乜 o野要買 !


只係去 o左銀行幫大細豬小姐存利是錢!


其實o係英國逗 o既利是唔係多,

但係佢 o地自小有儲零用錢 o既習慣!


而我亦鼓勵佢 o地每年都要儲錢入佢 o地自己戶囗!


咁就可以留番第時 / 必要時 / 讀大學用!


等佢 o地懂得理財之道!




  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午1:05
    早早學識理財係好事.
    • Double Iron Legs
      等佢o地知道儲蓄o既好處! 唔好 "洗腳唔抹腳" !!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月27日上午2:36
    我兩個外甥的利是錢自己KEEP 架....
    • Double Iron Legs
      可能做姨姨的責任不同哩?!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年2月26日上午1:15
    真係一個良好習慣。
    • Double Iron Legs
      要讓他們自小懂得理財嘛 !
  • MOONmoon 如月
    有儲錢習慣係好事呢!
    • Double Iron Legs
      我都認為係 o架! 我自己由中一開始就有 Bank A/C 去 儲錢 o架!
  • 鬼妹紅紅
    呢d嘢真係要從少培養。
    • Double Iron Legs
      冇錯! 仲要用佢 o地自己個名去開 Bank A/C ! 如果唔係, 佢 o地冇咁積極 o架!!
  • bigheadmabel
    好媽媽呀, 咁早就教佢地理財~
    • Double Iron Legs
      幾歲大就巳經開始教佢 o地理財 Lu !
  • C拉
    • C拉
    • 2011年2月25日上午10:44
    你大 豬小姐幾多歲呀!自己留係屋企
    • Double Iron Legs
      大 豬小姐讀笫十三班喇! 超過 14 歲就可以 Home alone !
  • Liam媽咪 sandy
    妳係一個教導囡囡成功嘅媽媽
    • Double Iron Legs
      多謝讚賞! 希望 大細豬小姐可以好好運用 D 錢啦 !

沒有留言:

張貼留言