星期四, 2月 24, 2011

法蘭西多士


2011年2月24日上午8:15公開累積瀏覽 12714
 
由於大細豬小姐唔駛返學,

咁就要預備午餐過佢 o地食,


琴日買 o左一條 "半麥方包",

所以就決定整 "法蘭西多士" o勒 !


上次 o係老公返 o黎先食過一次!

都有成兩個月未吃過 o勒!


Heavy D 都唔怕啦!




切走四面 o既麵包皮



將雞蛋打勻



取兩塊麵包, 將其中一塊搽上果醬, 然後加上另一塊麵包備用



用一小煲加半寸油, 用中火預熱備用



將已搽果醬 o既雙層麵包蘸上蛋漿, 尤其注意係每面也要上足蛋漿



輕手慢慢放進巳預熱的滾油內炸, 可用兩隻叉旋轉麵包, 讓麵包均勻受熱去炸,

然後反轉另一面用同樣方法去炸



放一湯匙牛油o係已炸好 o既西多士上即成



可跟練奶 / 糖漿同吃

美味o既 "法蘭西多士" 咁又一餐,

熱氣o既我,

再飲一杯 "菊 + 牛蒡茶"!!

好滿足啊!

  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午1:09
    一客西多士. 唔該!
    • Double Iron Legs
      好!! 等我即刻去整!! 嘆住杯 Tea 先!!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月27日上午2:34
    你整得好靚呀....
    • Double Iron Legs
      多謝讚賞! 唔怕肥食一塊丫!
  • MOONmoon 如月
    (Empty)
  • bb33的廚房
    流晒口水添 唔該拖地
    • Double Iron Legs
      咁我幫你圍條口水肩先拖地啦!!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    件西多好得呀!似足茶餐廳個D!
    請問甚麽是胎菊 + 牛蒡茶?
     
    • Double Iron Legs
      牛蒡茶 www.niubangcha.com = 降膽固醇, 降血壓, 降血脂...... 胎菊 = 雛菊 = 清热降火
  • 欣欣媽媽
    (Empty)
  • 欣欣媽媽
    正呀!我都間唔中都做一次嚟食呀!
    • Double Iron Legs
      冇錯 ! 間唔中食一次好 o勒 !!
  • taotao223
    我發覺媽子們(include我媽子)都好鐘意買organic既野, 其實係咪真係有分別? o.O
    • Double Iron Legs
      亞仔 : Organic既 o野 有益 D 丫嘛! 其中一位媽子
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月24日下午8:47
    我都要一件花生醬餡呀!
    • Double Iron Legs
      花生醬餡好肥 o番! 怕唔怕呀 ?
  • 可可貓的活板門
    咁正, 久唔久食一次啦
    • Double Iron Legs
      係 o勒! 我通常起碼兩個月先食一次 o架! 都唔係好過份 o者 !
  • 鬼妹紅紅
    我係整peanut butter + jam嘅西多呀! 夠甜唔駛另加糖槳or煉奶啦。
    • Double Iron Legs
      咁都可以 o既! 但 Peanut Butter 對我 o黎講都係太 HEAVY o勒! 所以我冇加 花生醬!!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年2月24日下午12:51
    我要一件花生醬餡嘅,唔該。
    • Double Iron Legs
      好 !!  立即整!!

      嘆住杯 Tea 先!!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年2月24日上午11:58
    見你整西多士,諗起自己都好耐無食過呢樣嘢喇!
    • Double Iron Legs
      我都 2 個月都冇食過啦! 西多士咁 Heavy o既食物, 係唔可以常吃 o架!
  • bigheadmabel
    西多士食一舊仔, 已經好滿足啦~
    • Double Iron Legs
      所以我 + 一杯 " 胎 菊 + 牛蒡茶"!! 食完先算啦!

沒有留言:

張貼留言