星期日, 2月 20, 2011

又封路了!!


2011年2月20日上午6:33公開累積瀏覽 665
 
星期六要同大細豬小姐返中文學校,

中途沒有收到任何消息,

以為修路完工,

那知駕車去到學校路口,

又封路了!!


原來好大工程!

真的是工程浩大, 

需時六個月!


咁大劑!!

嘩! 
即是暑期後先可以行舊路!!

難道真的要停學嗎!

中文學校又沒有通知!

沒道理又要折返!

即時要"的起心肝"去尋找新路返學啦!

剛巧見到前車是中國人駕車,

膽粗粗的即跟!

皇天不負有心人!

用多十分鐘車程就返到學校!

好彩只是遲了少許!!

帶了些 "沙爹豬肉乾" 回校給家長朋友們分享,

他們都很滿意!

跟他們分享技考和食譜!



本來放學後會去 Morrison 午餐,

路程遙遠,

所以打道回府兼買 Pizza 做午餐!



幾個月都沒吃的 Pizza,

水準依然!

三母女都好滿足!

  • 欣欣媽媽
    哦!原來係咁.
  • 欣欣媽媽
    吓! 外國有工程無講俾大家知, 咁就好麻煩. 好彩前面係中國車,可以跟到回校, 如果唔係遲咗好多呀!
    • Double Iron Legs
      原來係有通告, 但我冇行 o個條路 o者!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月21日上午6:09
    我又要食豬肉乾呀!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    hihi,初次到訪
    剛巧見到前車是 中國人 駕車, 膽粗粗的即跟 ==>我(老公)都試過!個次其實連咩人揸車都見唔到,不過係靚車/車牌又2又8,我就同老公講呢個係CHINESE,跟住就去到榮業啦。好彩。。。我估中左
     
    • Double Iron Legs
      多謝到訪! 有時可以一試 o架! CHINESE 會去唐人餔 o架!!
  • MOONmoon 如月
    係外國要去一個地方真係好遠!
    • Double Iron Legs
      最主要係o個度唔係我地頭, 我唔熟路o者!

沒有留言:

張貼留言