星期日, 2月 27, 2011

終於.....買了!!


2011年2月27日上午7:31公開累積瀏覽 31911

今日午飯後去 M&S 同 Tesco 買一週的食物和日用品

也要去油站入油, 那知剛巧油站暫時封了!

而手上的優惠卷是今日到期!

英國的油價是海鮮價的,

並且一日比一日貴!
所以駛回 M & S 打算逛半小時!

那知上了家品部發現人山人海!

原來本週是特惠週,

所有家品全部八折!

自己逛到廚具部見 Le Creuset 也是八折啊!



原先張家總管的想法本是一樣!
要煮出好味的餸菜,
不一定要用上高級昂貴的煮食工具.....

(阿 Q 又出來了!)


這亦是我從來都不會買 Staub 或 Le Creuset 的原因~


雖然睇了很多 Blog 友對 Le Creuset 的讚賞與推崇,
我都無動於衷, 
繼續我走我路~

但今日竟然捧著 Le Creuset 22cm 的超重鐵煲週圍
去找售貨員問價!

好像小朋友般深怕自己的玩具被搶去一樣!

簡直著了魔!

再走去取了三個長相架!

頭也不回捧去付錢!

在我駕車回家途中就跟自己說 : -

如果它不能配合家中的電磁爐,

那我就必定退貨!

不能再找其他藉囗去擁有它!


回到家中立即跟大細豬小姐解釋我為何會買了一個超
貴的煲!

並且即時取出它放上電磁爐試用!


天啊! 
他們竟然配合得天衣無縫!

無話可說!

我又多一樣玩具喇!


     

靚靚的紫色 Le Creuset 22cm 煲,

我以後會善待你的, 

放一百個心吧!

  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午12:47
    我套 LC 用 咗廿年, 仲係非常正.
    • Double Iron Legs
      Good 喎! 可以用咁多年! 好過易潔鑊喎!
  • 鬼妹紅紅
    其實全世界油價都係海鮮價啦,呢排係好貴。
    • Double Iron Legs
      英國 D 油價o係暑假後開始漲價!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    咦~ 我好耐無行過M&S,乜而家佢地有LC 賣架?

    香港LC真係賣得好貴! 我舊年7月LC未加價時趁減價買咗個深灰28cm round 來煲湯,減價後圍返港紙約$1200,不過原來28cm round 喺香港原價要$4000!  $..
    • Double Iron Legs
      係呀! 依度 M & S 有 LC 賣好耐喇!

      曄! 真後好貴喎!

      HK$4,000蚊一個煲!

      發 o左達咩?
  • bigheadmabel
    聽講呢煲功效其多, 應該值得買掛~
    • Double Iron Legs
      上網睇番雀后同其 Blogger 都教o左點用同有 D 食譜! 我遲 D 會用佢 o黎煮 o架喇!
  • Liam媽咪 sandy
    最緊要可以整出靚餸同家人分享
    • Double Iron Legs
      咁大細豬小姐都 OK 鍾意食我煮 D 餸 o既!!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    有時好彩會减得多過8折架,但視乎颜色/SIZE。
    我最近係亞瑪遜訂左隻16cm,準備獨食 。。。
    • Double Iron Legs
      鬼叫自己唔夠定力咩! 等唔切就買 o左! 唔理 Lu! 橫樹買 o左就用 Lu !!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年2月28日上午5:55
    我地呢度一年兩次大減價, 六折呀!
    • Double Iron Legs
      師傅, 我喱樹埠仔冇減得咁多 o架!!
  • 金魚
    • 金魚
    • 2011年2月27日下午6:51
    我都覺得依兩個牌子好貴,忍手唔買!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年2月27日上午10:58
    LC 煲 呢個投資,我仲諗緊!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年2月27日上午10:37
    有八折,咁抵好多 。
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月27日上午10:15
    好靚呀!圍起幾錢港幣呀???
    • Double Iron Legs
      唔駛HK$1,100.00! 咁香港幾 $ ?

沒有留言:

張貼留言