星期六, 2月 26, 2011

失 敗 o左 !!


2011年2月26日上午6:50公開累積瀏覽 778
 
繼續要消滅 D 就到期 o既芝士!!

咁今日午餐就煮 "火腿芝士奄列 " 啦!

原來煮喱個奄列都有 D 技巧 o既!

今次唔算成功!

簡直 o係失敗之作!

普通奄列就煮得多,

但加芝士 o既就係第一次!

第一碟直頭唔見得人!!

俾我即刻 o係廚房食 o左!

消滅 o左証據!!

哈! 
哈! 
係咪好阿 Q 呢?
第二碟就好少少!

可能我係用生鐵鑊 o黎煮!

下次要轉用易潔鑊煮 o既效果應該會好 D !

煮完
第二碟就掌握到少少技巧!

材料:

雞旦                      6 隻
牛奶                 50 ml
厚切火腿片    一塊 (切絲)
芝士                 適量 (刨絲)
做法:

雞旦同牛奶加適量鹽 & 橄欖油拌均勻備用

燒熱鑊, 加 2 湯匙橄欖油後加旦漿,

待旦皮半凝固先加
火腿絲,

適量芝士就最後加,

至尾就覆上旦皮就完成上碟!



第三碟叫做可以啦!

但個旦皮就有 D "非洲籍"

所以用薯條 o黎遮醜!!


極失敗 & 肉酸!!


雖然味道都 OK !
P.S. 原來 D 芝士係唔可以咁早落 o既!

       因過熟 o既芝士會出水 o架 ! 


同場加映 BABY MILLIE o既"睡相"!




10 日大o既 BABY MILLIE 攪到父母冇覺好瞓!

佢將時間日晚顛倒,

日頭 Non-stop 咁瞓!

夜晚就精神奕奕!

希望佢快 D 將時間調較番正常,

因大表哥下星期一要返工喇!

乖乖 BABY MILLIE !!

  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午12:49
    第一碟直頭唔見得人!! 俾我即刻 o係廚房食 o左! 消滅 o左証據!!
     
    俾你笑 C 我 !!!!!
     
  • Angel
    • Angel
    • 2011年2月27日上午10:36
    過左第一個月就會好d架啦。
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年2月27日上午2:38
    BB 好得意....
    • Double Iron Legs
      本來以為星期日可以去探佢, 但有人比我 o地早約 o左佢 o地! 咁有第日先再去啦!!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年2月26日上午10:54
    啲薯條發揮咗好大嘅功能喎!
    • Double Iron Legs
      冇錯! 啲薯條真係發揮咗好大嘅功能 o架!
  • bigheadmabel
    "我很醜但我好味" 咪得囉~
  • 欣欣媽媽
    (Empty)
  • 欣欣媽媽
    嘩!好有心機試咁多次呀!抵錫. 同埋,BB要慢慢適應環境, 之後,先識分早晚呀!
    • Double Iron Legs
      心有不甘! 想知道在那裡出錯嘛! 所以咪多做幾次囉! 亦可能 BABY 是剖腹出生, 所以尚未適應環境!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年2月26日上午7:28
    我妹妹嘅BB都係日夜顛倒呀!依家慢慢調節梗睡眠時間呀!
    • Double Iron Legs
      初生 BB 有 D o係有咁 o既情況出現! 尤其係食人奶 o既 BB! 因初乳係食唔飽 o既! 大細豬小姐初出世時, 半夜餐奶就食奶粉! 平時就食人奶!

沒有留言:

張貼留言