星期五, 3月 11, 2011

電飯煲雞


2011年3月11日上午6:12公開累積瀏覽 56710
 
大豬小姐今次考試成積有兩科"麻麻地"!
雖然合格但她自己要求重考!
按耐著自己情緒!
當然乘機要向她訓話一番!

她說可回校跟老師商量可否補課!


亦跟她研究可以怎樣重新分配溫習時間!

更要她改掉陋習,

不要再浪費時間在電腦上!!
希望她能全神灌注溫習!

好好把握機會!!
願她有更好成積!!

昨日巳用香矛粉醃了" 粟米黃油雞 "

這款是 " 走地 " ,

牠們的食糧是粟米!

很有雞味和肉質嫩滑 !

我 們一家都好愛食這種雞!

所以見有減價就即買!




Ho-ma 教落可以用電飯煲煮 !


又是懶人方法去煮雞!

其實方法真是好簡單!

只要將巳醃的雞放進電飯煲內,
雞胸向下,
將薯仔 & 甘筍也放下去煮!
(乾手淨腳去等食,
係咪懶人法喱!)
用 " Cooking " 模式去煮,
跳制再焗 10 分鐘,
攤涼斬件即成!




心情因
大豬小姐考試成積而變得沉重!

食而不知其味,

雖然這隻是好味雞!!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年3月12日上午10:17
    你篇“收郵包”無得回應,我就響呢度多口吓啦!
    你個女知道都好好啦,個個細路性格唔同,讀書只要盡咗力就得嘞!
    • Double Iron Legs
      我都唔知點解去 o左 "無得回應" ! 大豬小姐巳經知衰 o架喇! 佢係比較心散, 要時時提醒佢 o勒!! 但佢又唔鍾意比人煩住! 所以都比較煩!!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年3月12日上午7:33
    又真係好方便喎!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月11日下午11:38
    呵~ 呵~!我就是唔逼,大小姐d成績一日差過一日。
    • Double Iron Legs
      唔迫就係咁大囉!

      咁你話死唔死!!
  • 欣欣媽媽
    現在的小朋友唔可以迫, 所以,要俾佢自己讀書呀! 同埋,好豐富呀 !好味呀!
    • Double Iron Legs
      o係英國讀書係冇得迫 o架! 學校教自由萬歲!
  • Pandos - 喺Krakow
    走地粟米雞真係好好味!我呢度貴到不得了!
  • 黃師奶廚藝小百科
    家吓讀書真係慘~好似好大壓力咁呢~!
    • Double Iron Legs
      英國讀書唔算大壓力 o勒! 香港咪仲大壓力! 大豬小姐 浪費太多時間在電腦上! 佢太鍾意睇日本卡通片!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年3月11日上午11:00
    懶人法我最有興趣,係唔係唔需要落水嘅呢?會唔會係要特別功能嘅飯 煲 先得呢,我個係最最最普通嘅飯 煲嚟咋。
    • Double Iron Legs
      你個飯 煲是否 Non-stick? 如果係, 可將汁料全倒進 雞腔內! 不用再落水! 按 'Cooking' 就可煮 o勒!!
  • bigheadmabel
    加油呀, 好媽媽, 天父知必與你們同在~ 用電飯煲整雞, 聽得多但我未試過囉~
    • Double Iron Legs
      願天父帶領大豬小姐努力學習! 試 o下啦! 慳水慳力!!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年3月11日上午7:28
    唔好比咁大壓力自己,要放鬆心情啊! 你的心情,我絕對了解。我個M仔也曾經歷。年青人真係需要時間磨練,要經一事,才長一智。經過挫敗,自然會成長和努力。現代的家長真係要10倍的耐性呀。
    • Double Iron Legs
      簡直是"摭頸就命"! 我都希望大豬小姐經一事,長一智!! 只怕她好快又忘記教訓呢!
  • Liam媽咪 sandy
    我個仔仔讀 year8 今日都派 report 考得唔好,今日都唔開心
    • Double Iron Legs
      大豬小姐今年考 AS 公開試, 更會影響將來入大學!

沒有留言:

張貼留言