星期四, 3月 17, 2011

收到.........


2011年3月17日下午5:55公開累積瀏覽 18616
 
老公 3 月13 日用 Speedpost 寄出一個郵包過我,
中途 ( 3 月14 日) 被海關抽查!
擔心了數日,
因怕今次老公寄了蝦米同蝦子麵!
不知是否違規??

昨午四時終於收到了!
放下心頭大石!!




好彩冇被罰錢!!

安樂晒!!



  • samwei
    • samwei
    • 2012年3月16日上午2:41
    蝦米無問題, 麵就不可以有蛋的成份。小心呀, 如果試過被海關抽查, 佢地以後會留意你的POST,我朋友試過了, 寄咩都查幾日, 寄衣服又話D衫是冒牌貨, 激到佢CC下。
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年3月21日下午4:10
    就是因為怕被海關扣起, 所以我好少叫家人寄東西, 幸好我們這裡的食材都叫做好齊....
    • Double Iron Legs
      弊在我呢處物資有限! 曼城就好 D ! 蝦子麵 Made In HK 好食 D!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月19日下午11:21
    幸好我唔係要食中菜先得 嘅 人, 從來唔需要家人寄食物救濟品. 但精神食糧寄要家人寄海郵.
    • Double Iron Legs
      我都唔係要食中菜先得 嘅 人,
      但 UK o既蝦子麵唔好食!
      所以只會叫老公寄俾我咋!
      你都知 UK o既物資有限嘛!
  • 黃師奶廚藝小百科
    咁咪好囉~收到哂又唔駛罰錢呢~!
  • 可可貓的活板門
    安樂哂!
    • Double Iron Legs
      係呀! 舒服晒!

      因有一次被抽查後, 被罰 o左 8 英磅!!
  • Pandos - 喺Krakow
    speedpost check嘅機會大好多架!
    • Double Iron Legs
      寄 Speedpost 有得追查就方便 D !
  • MOONmoon 如月
    麵又點解違規呢?
    • Double Iron Legs
      因做麵都要落雞旦架嘛!! 所以咪 違規囉!!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    咩野帶得,帶幾多,咩野唔帶得,可以係呢個LINK CHECK
    http://dontbringmeback.direct.gov.uk/index.html
    但我以前CHECK過,CHECK完仲CONFUSED!
     
  • TnP
    • TnP
    • 2011年3月18日上午4:52
    终於收到郵包, 安樂哂!
    • Double Iron Legs
      係呀! 舒服晒!

      因有一次被抽查後, 被罰 o左 8 英磅!!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    你點知個邮包被抽查既?如果罰錢就要充公埋添架!
    講開:我覺得寄SPEEDPOST/DHL被抽中要打税機會係大過寄普通空邮,而家唔係邮遞旺季,就算空邮都係一個禮拜就收到,英國邮政服务我覺得真係唔算差
    • Double Iron Legs
      我老公用Speedpost 寄郵包,
      原則上三日就到英國!
      並且郵費是平過普通空郵,
      可以用郵包號碼上網查番個郵包去到那裡!
      所以星期一 ( 14/3 ) 老公就查到個郵包被海關抽查!
      如無特別抽查而郵包過 o左三日未到手,
      就可以同香港郵局取回郵費o架!!
  • Liam媽咪 sandy
    真係好似有失而復得感覺
  • 欣欣媽媽
    呢D嘢食過到關,唔駛擔心呀!
    • Double Iron Legs
      個郵包到 o左手之後, 就冇事喇!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    唔係所有放得入口既野都唔可以入口架!
    只係有restriction + 有數量限制~
     
     
    • Double Iron Legs
      D 老華僑講到草都一條都唔帶得入口o架!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年3月17日下午8:08
    而家好似放寬條例, 可以帯不超過吾知幾KGS???, 但我就吾敢帯"海味"過來, 寄就好似沒"查"咁嚴!!
    • Double Iron Legs
      唔係太清楚! 只知以前海關好嚴格執行! 中文報紙曾刊登過有關資料!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年3月17日下午6:53
    有咩違禁品呀???
    • Double Iron Legs
      基本上所有食物都是違禁品! 嚴格 o黎講所有奶類, 蛋, 肉類, 植物, 海鮮... 根本放得入口都唔可以"入囗"!! 係咪好攪 o野??
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    係喎~ 有枝辣鮮露喎!
     
     
    • Double Iron Legs
      你真眼利! 影到咁細你都睇到! 好 o野!!

沒有留言:

張貼留言