星期二, 3月 22, 2011

買雪糕


2011年3月22日上午3:36公開累積瀏覽 6512
 
今日早上只有一度,
但下午氣溫回升至十五度!

細女豬放學回家後,
吵著話要騎單車去買雪糕食!
由於我家的是大人單車,
見她騎至左搖右擺!
故此我只有暗地裡跑在後面!
以防她發生意外!


到了便利店才現身!
那知在回程取單車時真的發生小意外!
她的右小腿突然抽筋!
(可能平時太少運動!
 我家沿途又多斜路!!)
然後跌倒在地上!
幸好沒有受傷!
只需為她按摩了一會兒後,
她才能一拐一拐的回家去!

回家後她吃著甜桶雪糕,
我還要幫她再按摩小腿!



在外賣店買了一盤柱候牛根腩,
今晚可以偷懶了!
只須煎了些蛋麵,
然後將牛根腩放在面同吃!




輕輕鬆鬆又一餐!
高興又滿足!!

  • bb33的廚房
    D牛腩唔錯喎!
  • Pandos - 喺Krakow
    外賣鋪都有牛筋腩.... 妒忌!
    • Double Iron Legs
      我都係上星期六先知咋! 又唔太貴! 間中可以 order o黎急食都唔錯o架!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月23日下午1:41
    外賣店買了一盤柱候牛根腩
    咁中式 嘅 外賣店, d鬼鬼淨係酸甜肉, 春卷, 炒飯.
    • Double Iron Legs
      有次o係 Chinese School 我見有家長食得好好味, 所以咪買 o黎試 o下囉! 真係唔係好多外賣店有牛根腩賣 o架! 俾想像中好食! 尤其係 D 牛根!
  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~碟牛腩好大碟吓喎
    • Double Iron Legs
      "o拿 o拿林" 清晒佢, 唔駛"o左"住侯隻碟嘛!
  • BB朱
    • BB朱
    • 2011年3月23日上午2:19
    我日日都有睇妳個BLOG架, 順便偷師睇下煮咩餸!!!
    外買店原來系Woking 咁遠, 不過, 我地間吾中都會去下woking, 如果妳有地址就麻煩妳email 比我, 我個EMAIL: phoebeysk@hotmail.com
    Many THX.
     
    • Double Iron Legs
      多謝你睇個 Blog, 我都係 o係其他 blogger 度偷師咋! 我知道 o左個詳細地址 就Email 俾你啦! 呢間外賣店 D 牛根腩真係好正又夠入味 o架!
  • Liam媽咪 sandy
    唔使煩有好嘢食
  • BB朱
    • BB朱
    • 2011年3月22日下午6:51
    好正既牛根腩呀!! 請問妳系邊到買, 可吾可以比個地址我, 等我都去買黎食下.
    • Double Iron Legs
      好耐唔見你喎! 間外賣店o係係 Woking ! 通常佢係 o係中文學校度 take order, 然後再送回中文學校俾我 o地家長 o既! 如果你想要地址, 我呢個 Saturday 返中文學校問 o左再話俾知 !
  • Pandora 香傭講法文
    牛腩多過 麵咁多
    • Double Iron Legs
      多謝到訪! 一次食清晒 D 牛根腩, 唔駛留嘛!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月22日上午7:35
    真係世上只有媽媽好。
  • Flora
    • Flora
    • 2011年3月22日上午6:49
    早晨!呢個雪糕我哋都常食!
    • Double Iron Legs
      呢款雪糕真係唔錯!又滑又好味!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年3月22日上午5:49
    可能要買過一架單車比细小姐呀!
    • Double Iron Legs
      其實呢架單車係家姐 o既! 叫佢去買 o個陣, 佢又懶郁! 咁咪冇幫佢買之嘛! 費事幫佢買 o左之後佢又話唔 Like !
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年3月22日上午4:58
    唔該我都要一碟牛筋腩麵呀!
    • Double Iron Legs
      今日食晒喇! 下次再留番碟大 o既俾你啦!!

沒有留言:

張貼留言