星期三, 3月 16, 2011

薑茸蘭度蛋炒飯


2011年3月16日下午11:10公開累積瀏覽 809
 
今朝送完大細豬小姐返學,
泊車在村囗後,
就步行去超市Waitrose買水果同菜!
來回行了 40 分鐘!
雖然今朝天陰陰又 "寒寒地 " !
但一定要實行 " 甩士啤呔 " 大計 !
我還用了 " 步行計 "
總共行了 4150 步!
對腳有少少累!
所以都怕自己堅持不到!!

昨晚細豬小姐又同 " 周公 " 約會,
她冇食到晚飯!
今日午餐就唯有炒冷飯!
見昨午散步後個頭有少許" Wing Wing 地 ",
(行時因忘記戴到帽!)
就用薑茸, 蘭度同雞蛋炒飯吧!
我香港的中醫話薑是女人的恩物!
多食有益!



雖然係齋飯,
但都幾好味!

  • 黃師奶廚藝小百科
    嘩~你點記得自己行咗幾多步架??你數住呀?
    • Double Iron Legs
      我戴著" 步行計 "來步行. 所以知道行 o左幾多步囉!
  • 何媽
    • 何媽
    • 2011年3月17日下午4:59
    我都係"薑"的FANS!!!
  • bigheadmabel
    下次記得帶帽先好行, 咁樣病咗就唔抵啦~
    • Double Iron Legs
      係囉! 跟住每次都記得戴帽 o架喇!
  • Pansy
    • Pansy
    • 2011年3月17日上午8:02
    蔥薑蒜都係好嘢,我都好鍾意食,昨晚有啲飯剩,今日中午可以炒薑飯。
    我都打算行多啲,見你咁凍都出去行,如果我唔肯行,就真係醜C鬼嘞!
    • Double Iron Legs
      我只食薑 o架咋! D 蒜就爆香之後就拎走佢 o架喇! 蔥就好勉強食 D 煮到好熟 o個 D 咋! 我唔想齋坐 o係屋企唔郁,  費事再囤積 D 肥膏丫嘛!!
  • Pandos - 喺Krakow
    好簡單... 磨d薑蓉落杯, (起碼1茶匙, 我就鍾意落好多... ) 再沖入紅茶! 咁係最好, 因為會連薑蓉都飲埋! 好多好處架, 我揾番d資料再話你知!
    • Double Iron Legs
      紅茶即係冇加奶啦! 等我一陣整杯 o黎歎 o下先!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年3月17日上午5:22
    我都鐘意夠薑呀!
  • Almaly 卡樂B媽咪
    好彩呢樣女人之寳係呢邊都唔算貴又易買到!薑炒飯真係好鬼暖胃又好食
    • Double Iron Legs
      所以我間中都會食薑茸旦炒飯 o架!!
      尤其 o係香港 o既時候,
      就會叫我 ho-ma 炒俾我食 o架喇!
  • taotao223
    好奇你點計到行左4150步
  • Pandos - 喺Krakow
    薑真係好好! 我跟醫師所講, 每日飲生薑紅茶!!!

沒有留言:

張貼留言