星期日, 3月 06, 2011

研究菠蘿飽


2011年3月6日上午1:30公開累積瀏覽 8511
 
上次返中文學校跟有位家長傾到做菠蘿飽,

但她說焗完後發覺麵飽可以 "掟死狗!"

而她說是跟足食譜去做!


她更說自從那次以後發誓永不再做麵飽了!

星期五在家無聊,

想起了她的說話,

就動手去整麵飽!


見冰柜尚有些菠蘿飽皮,

一於做些帶回學校給她作鼓勵!


順道帶了菠蘿飽食譜給她!




回到學校拿著菠蘿飽食譜和她研究,

她才詫異的說出原來有些材料她是沒有用!!

難怪她做的麵飽可以 "掟死狗!" 啦!

引得哄堂大笑!!

將菠蘿飽同大家分享,!

難得家長們肯嘗面試食!

又開心!! 

又滿足!!

  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    我用過臭粉,亦試過唔用臭粉......個人覺得根本完全無分別!
     
     
    • Double Iron Legs
      我都冇 用臭粉! 試過俾朋友食, 佢都話 OK! 其實佢父母係開麵包店, 佢自小成日食 菠蘿飽, 所以以後唔駛用臭粉喇!
  • Pandos - 喺Krakow
    第一次就超臭梳打粉味, 第二次硬到可以掟死人!
  • Pandos - 喺Krakow
    我試過整菠蘿包2次都唔成功呀!
    • Double Iron Legs
      有冇漏 o左 D 咩材料或者出現咩狀況?
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月7日下午11:19
    細果時每天2~3個都唔厭,大個開始有點怕怕。
  • 噢!地利 Oh!tria
    我都想整。但係唔知用邊個食譜好。
    • Double Iron Legs
      原則上網上都有很多食譜 o既! 我都係網上學咋!
  • Da Da
    • Da Da
    • 2011年3月7日上午7:37
    其實大家分享是十分好的....
    • Double Iron Legs
      係o架! 可以同別人分享是件樂事!
  • 欣欣媽媽
    係呀!
  • 紙巾
    • 紙巾
    • 2011年3月7日上午1:27
    睇都知好好味的菠蘿包! 我成日都唔想買包(好鬼大包)的臭粉來做, 因為都只係用小小....
  • 欣欣媽媽
    嘩!分享食譜,勁呀!
    • Double Iron Legs
      一 D 都唔勁!! 大家都係傾 o下計咋!
  • Liam媽咪 sandy
    可以分享食譜同心得???
    • Double Iron Legs
      係呀! 其實都係傾 o下計咋!
  • 可可貓的活板門
    我常吃...不懂焗

沒有留言:

張貼留言