星期一, 3月 28, 2011

分妝唔勻


2011年3月28日上午5:29公開累積瀏覽 6119
 
星期日差 D 冇做到 "較鐘"!
直至大豬小姐兩點幾去煮 Lunch,
先記得將全屋 o既鐘較快一個鐘!
點解??
因為今日英國正式踏入夏季 o勒!

咁當然留 o係屋企搓包啦!
今次試整粟米吞拿魚包,
仲係好多粟米 o個款!




今次好成功!
皆因 16 隻包,
全部 D 餡料都冇漏出 o黎!!




晚餐只係食雞翼同炒米粉,
仲有中式什菜豬骨湯.



上星期五收到老公 o係過年前用船寄來 o既兩大個郵包!
等兩個小姐放學返家先拆箱!!
因為要分妝丫嘛!




兩箱全部都係我妹妹送 o既衫,褲, 裙同手袋,
但差唔多俾佢兩個分晒喇!!
我只分到少少咋!
不過, 
都好過無啦!!





  • 欣欣媽媽
    細杯.唔該8晒你.
    • Pandos - 喺Krakow
      我唔知星期日教鐘, 差d miss咗班火車!
      • Double Iron Legs
        我都 o係下晝 2.30pm 先醒起咋!
    • 欣欣媽媽
      我要咖啡.
    • xxl
      • xxl
      • 2011年3月29日下午6:03
      以前係英國都係等收救濟品, 小說, 雜誌, cd 等等. 依家網上發 達, 乜 有得上 網 睇.
      • Double Iron Legs
        其實 D 救濟品係我妹妹 o既衫版 o黎 o架! D 衫款 比較o岩我兩個豬小姐!
    • xxl
      • xxl
      • 2011年3月29日下午1:28
      你好多救濟品呀! 上次係食物, 今次係 着 物. 家人好錫你 哋呀!
      • Double Iron Legs
        係呀! 我被發配邊疆丫嘛! 咁咪要等收救濟品囉!! 我 D 家姐同妹妹都常有買 o野俾我 o地三個 o架!
    • 黃師奶廚藝小百科
      睇天氣報告你哋嗰邊仲好凍!~咁快就話夏天?
      • Double Iron Legs
        雖然係夏天, 但今朝只得 6 度同落雨 Tim ! 起碼要去到五月先真正熱 D o架!
    • 欣欣媽媽
      好呀!要咩茶呀?
    • samwei
      • samwei
      • 2011年3月29日上午5:41
      你做包做得很出色。 我又手痕呀
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      個個老公都係咁樣架!妳老公都真係好犀利喎!一個人可以做咁多嘢呀!慢慢享受下果邊既生活啦!我有鼻敏感架~~~!今年係香港真係好受苦呀!天氣真係好唔定
      • Double Iron Legs
        但我老公又真係好享受呢度 o既生活 o架!! 每日 Lunch 都要去 Pub 度嘆杯 Beer o架! 我冇 鼻敏感但到六月就有花粉症! 到時都會好辛苦o架!!
    • 欣欣媽媽
      夠啦!多謝.
    • 傻妹【Annie】
      Double iron legs
      果邊既生活係唔係慢過香港好多呀???不過應該就會舒服過香港就真,咁樣妳先至會幾時過去同妳哋會合呀???我朋友個妹妹初頭都係一個人帶住個囡囡去英國架!依家佢先至都已經過埋去一家團聚啦!
      • Double Iron Legs
        係唔係慢過香港好多? 慢少少啦! 空氣同交通比香港好少少! 但生活指數就比香港高 D ! 我老公要過多幾年先 o黎長住! 每年佢會過 o黎兩次做園丁,木工 & 水喉匠!!
    • 欣欣媽媽
      焗得好靚呀! 唔該兩個.
      • Double Iron Legs
        多謝! 兩個夠咩? 你同欣欣每人兩個啦!
    • Cooking
      • Cooking
      • 2011年3月28日下午8:19
      啲包整到好靚呀 
      • Double Iron Legs
        多謝! o岩唔 o岩呀? o岩就試一個!
    • Connie
      • Connie
      • 2011年3月28日下午8:09
      包整得好靚呀。
    • 雀后
      • 雀后
      • 2011年3月28日下午4:09
      我唔客氣啦!食一個先得!
      • Double Iron Legs
        一個夠唔夠呀? 一雙好 D !
    • Pandora 香傭講法文
      d包好pro喎, 睇到都香噴噴
    • 靚太
      • 靚太
      • 2011年3月28日下午1:03
      自家製麵飽,正呀!
      • Double Iron Legs
        多謝到訪 & 留言!! 自家製麵飽健康 D 嘛!!
    • bigheadmabel
      佢次次都寄咁多嘢俾你地架~
      • Double Iron Legs
        因我妹妹係做製衣買版!! 所以佢有時見到 D 衫o岩兩個女, 咪用優惠價買o黎送俾佢o地囉!!
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年3月28日上午7:44
      你整啲包越來越爐火純青,真係好靚呀!
      • Double Iron Legs
        我都係尚在努力嘗試諧段當中!
        粟米吞拿魚包係第二次整咋!!

    沒有留言:

    張貼留言