星期一, 3月 14, 2011

腸仔包


2011年3月14日上午3:07公開累積瀏覽 7812
 
大細豬小姐暫時都還愛食自家制的麵包做午餐!

所以逢星期日都要動手搓包,

今次是第二次做腸仔包,

定型後的樣有少許怪相!



焗熟後都是怪怪的!


決定要買 Kitchen Mixer 來副助搓麵團!!

這是老公今年送給我的生日禮物呀!!

又有新玩具了!


P.S. 請繼續為日本地震海嘯的災民祈禱!!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    我就係見妳個腸仔包焗完其實係有脹到,而且妳之前d菠蘿包都焗得好靚,加上我自己既搓包經驗,直覺妳個粉糰發酵根本無問題,所以應該係妳碌扁咗粉糰過份排氣,所以先影響焗出來既效果!
     
    以下係我個人少少意見.......我自己好滿意部Bosch! 馬力比KitchenAid 大,但size 細過KitchenAid 好多~ KitchenAid 只有300W; 但部Bosch 有550W,搓包夠用有凸~ 不過座枱式mixer 打麵糰唯一唔好處係 - 份量太少會好難打! 以依部Bosch 來講,最少要打300g 粉會比較好,但用來整蛋糕打蛋打粉漿就一流!!
     
    睇吓妳自己需要乜啦! 一部座枱mixer 有好多用途架,只用來打粉糰好似有少少浪費啊,部Bosch 另外有好多配件嘛! 如果妳只集中打粉糰,咁仲有好多其他選擇! 但個人就唔建議買麵包機,因為我睇報紙見過幾位專業麵包師傅話 - 麵包始終要經人手搓過,質感先會最好! 因為人手體溫會幫助粉糰發酵~ 所以我自己搓包都係用mixer 打到粉糰材料勻循開始唔黐手就改用手搓架嘞!
     
     
    • Double Iron Legs
      可能我真係 碌扁咗粉糰過份排氣!
      如果 Mixer 擺出o黎,  我就會常用o架o勒!
      蛋糕我都有做 o既!
      (平時用電動打旦器)
      如果 只用來打粉糰又可以有乜牌子可選擇呢?

      好多謝你 o既意見!
      我會慎重考慮 o架喇!
      唔該晒!!
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月17日下午11:35
    你個麵包做形,你唔講唔覺怪,一講就覺 。
    • Double Iron Legs
      個麵包樣怪但仍然好軟熟! 無人投訴!!
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    我唸其實就係因為妳碌扁咗麵糰先捲,所以個包先發唔起~ 唔好碌扁,就咁粗圓條來捲,就會發得脹卜卜架嘞! http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=18845
     
    妳唸住買咩牌子mixer? 我見妳又話睇中Bosch 又話買KitchenAid.....(KitchenAid 係一個牌子來架!)
     
     
    • Double Iron Legs
      係囉 ! 我唔應該 碌得 D 麵糰 咁扁先捲, 但兩個豬話 D 包都好軟熟 ! 同平時一樣 ! 我會參考你條 Link o架 o勒! 我見你買 o左 Bosch好似唔錯! 所以仍在考慮當中!! 仲心大心細緊!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月15日下午3:15
    咁 買個麵包機, 放d材料就 幫你 搓出粉團. 易 攪易整好多.
    • Double Iron Legs
      我唔駛買麵包機 o勒 ! 已決定要買 Kitchen Aid 來副助搓麵團!!
  • MOONmoon 如月
    看樣子,應該係個粉糰出問題,啲依士死晒所以發唔起呢!
    • Double Iron Legs
      D 包又唔係 發唔起,,可能傑我碌到D 粉糰好扁,所以 個樣怪怪, 仲係好軟熟!
  • EE
    • EE
    • 2011年3月14日下午8:07
    你做的包包比較長形
    • Double Iron Legs
      係呀! 我想 D 粉糰包晒成條腸仔嘛!
      同埋碌扁 D 粉糰易捲 D !
  • 黃師奶廚藝小百科
    我要2個聽日做早餐~
  • 欣欣媽媽
    多謝你的包. 同埋,我唔駛返工, 現在全職揍欣欣, 所以,遲D先搵工呀!
  • 欣欣媽媽
    嘩!我和欣欣至愛的腸仔包, 正呀!
    • Double Iron Legs
      咁你 o地唔好客氣食個先返工同返學啦!
  • Pandos - 喺Krakow
    kitchen mixer = kitchen aid?
    • Double Iron Legs
      係呀! 睇 o岩呢個 model : BOSCH Compact Kitchen Machine
  • TnP
    • TnP
    • 2011年3月14日上午6:05
    好似唔係好發得起呀!
    • Double Iron Legs
      唔知係咪煮湯種時溫度唔夠呢? 都係要買個溫度計先!
  • 雀后
    • 雀后
    • 2011年3月14日上午5:57
    有早餐食,好嘢!
    • Double Iron Legs
      咁你唔好客氣食個先返工啦!

沒有留言:

張貼留言