星期五, 3月 04, 2011

韮菜盒!!


2011年3月4日上午12:12公開累積瀏覽 7214
 
包餃子剩了一些餡料,

所以昨日做了韮菜盒,

但總覺得它的樣子怪怪的!




因為從未做過韮菜盒,
要上網找資料去搓皮,

終於在師傅 T&P 的 blog 找到!

但皮的份量同材料就有少少出入!




因為餡料是豬肉,
所以一定要用小火並上蓋把它煎焗熟,




我和大豬小姐都覺得它有少少乾!

要想方法去改良!

但仍然很好味!

又滿足了!!


  • bb33的廚房
    我包嘢好醜樣架!
  • 鬼妹紅紅
    我整過嘅生煎牛肉包,個皮就咁用自發粉+水就得。
    • Double Iron Legs
      哦! 原來用自發粉+水, 我上次係用 o左 Plain Flour! 所以有 D 唔同! 等下次再試過!
  • 鬼妹紅紅
    我整過一次生煎牛肉包,我諗你做到呢個的話, 生煎包都係異曲同工,可能個皮同d餡會有少少出入。
    • Double Iron Legs
      就係唔知生煎包o既皮料份量? 如果知份量我一定試整 !
  • 欣欣媽媽
    (Empty)
  • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
    未見過依種韭菜盒,不過我覺得妳包得幾靚吖~
     
     
    • Double Iron Legs
      我 o係 師傅 T & P 度偷師 o架 !! 梗係揾隻最似模似樣o個隻 o黎影相啦!!
  • 欣欣媽媽
    嘩!煎得好靚又好味呀!
  • 黃師奶廚藝小百科
    我覺得包得幾靚~個樣一D 都唔怪呢~!
    • Double Iron Legs
      多謝讚賞!! 因為我見其他 blog 友整得仲靚呀!
  • 鬼妹紅紅
    係喎,你嘅煎法就好似生煎包咁。睇見到想食!
    • Double Iron Legs
      我唔識整 生煎包呀! 等我得閒試 o下先!!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年3月4日下午12:53
    好,勇於嘗試!
  • xxl
    • xxl
    • 2011年3月4日下午12:22
    你有 冇放水 焗 吓?
    • Double Iron Legs
      我冇放水去焗, 只係用最細火去煎焗咋! 不過就要用多 D 時間同耐性去煮!
  • bigheadmabel
    食指大動呀~
    • Double Iron Legs
      多謝讚賞! 我都係膽粗粗去整咋!
  • Liam媽咪 sandy
    越嚟越多好嘢食
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月4日上午8:22
    哇!你好利害呀。
    • Double Iron Legs
      多謝讚賞! 我都係膽粗粗去整咋!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年3月4日上午6:06
    咁多肉, 應該整生煎包!

沒有留言:

張貼留言