星期二, 3月 15, 2011

合掌瓜甘筍湯


2011年3月15日上午2:03公開累積瀏覽 9315
 
今日天朗氣清,
雖然起身時只有零下 4 度,
下午太陽伯伯仍然出來跟我們打招呼,
溫度回升上 12 度!


又是我從冬眠走出來活動的時候了!
更想要將囤積在身上的肥膏拿走喇!


三點鐘外出漫步於公園,
散步差不多半小時,
又黑雲滿佈!
應了一句 " 英國天,鬼婆臉! "
唯有打道回府去!

早幾日在 Market 見有合掌瓜賣,
1.5 GBP / 2 pcs,
就買了兩個合掌瓜回來,
它跟粟米同甘筍煲湯最甜!


我還加了豬脾肉和螺片!
這樣就鮮甜無比嚧!!


大豬小姐最愛老火湯!!

  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2011年4月2日下午8:09
    小遊戲 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天
    • Angel
      • Angel
      • 2011年3月18日上午12:02
      我地又凍返啦,好煩。
      • Double Iron Legs
        U K 都係好凍! 記得著番件外套先出街呀!
    • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
      Thanks! 不過妳係指butcher 肉枱定係pack 好一盒盒架?
       
       
      • Double Iron Legs
        butcher 肉枱先有 o架! 有時 Waitrose 都有得賣 o架!
    • 成日都好鬼happy 既Mrs.T
      請問豬脾肉喺邊度買到?
       
       
      • Double Iron Legs
        Stainsbury 買肉 Counter, 但不是常有!!
    • TnP
      • TnP
      • 2011年3月16日上午5:48
      我都愛老火湯!
    • Connie
      • Connie
      • 2011年3月16日上午5:09
      老火湯我都啱喎。
    • Almaly 卡樂B媽咪
      呢個湯唔錯呀!
      我琴日買左青蘿蔔,遲日煲清红蘿蔔湯
      • Double Iron Legs
        多謝!! 反而我呢邊較少有青蘿蔔賣喎!
    • 欣欣媽媽
      夠啦!
    • 欣欣媽媽
      嘩!正呀!好飲呀! 唔該兩碗.
    • 金魚
      • 金魚
      • 2011年3月15日下午4:27
      俾碗我潤下呀
    • 黃師奶廚藝小百科
      嘩~有靚湯飲~~~老火湯真係女人至愛~!
      • Double Iron Legs
        飯前一碗老火湯, 人生一大享受!
    • xxl
      • xxl
      • 2011年3月15日下午3:11
      Hello 鍾意飲老火湯, 其他滾湯 佢 唔飲架.
      我罐頭 湯, 杯杯湯, 味憎湯都飲一大餐.
      • Double Iron Legs
        Hello 都好識飲湯 o番! 大豬小姐都愛飲 味憎湯 !
    • Pansy
      • Pansy
      • 2011年3月15日上午11:14
      係唔係剩係放蜜棗去 煲 就得?
      • Double Iron Legs
        冇錯! 只需要放蜜棗去 煲 就得 o勒!
    • bigheadmabel
      香港呢幾日既天氣都係麻麻地~
      • Double Iron Legs
        好似聽日又轉涼 o番 ! 要著多件外套就好 D !
    • Pandos - 喺Krakow
      合掌瓜炒牛肉最好味!  我今日竟然買到絲瓜, 仲諗緊點煮...
      • Double Iron Legs
        以前o係香港就常常食 合掌瓜炒牛肉!
        o黎 o左 UK後, 就少 o左!
        一來少見有得賣,
        二來唔抵食!
        所以都係留番 o黎煲湯好 D !

    沒有留言:

    張貼留言