星期二, 3月 08, 2011

排骨炆南瓜


2011年3月8日上午6:35公開累積瀏覽 17811
 
今早知道妹妹的奶奶因盲腸炎入院,

星期日已經開刀,

而本來她可以做微創手術,

但因延誤治理的原故,

盲腸嚴重發炎,

所以必須要做傳統手術,

在此祝願她老人家能早日康服 
!

排骨炆南瓜




今晚煮排骨炆南瓜,

材料簡單,

只要預先醃好排骨,

南瓜去皮去籽切件,

適量蒜茸.




加油燒熱  L C 煲,

將排骨略炒,




再加入蒜茸同南瓜,

注入 2 碗清水,

加 2 湯匙蠔油,

待水大滾後將火較至最小火,

上蓋炆 10 分鐘,

加鹽調味即成.




南瓜有益健康,

多吃無妨!


幸好大細豬小姐愛吃南瓜!


 
  • bb33的廚房
    佢答案係三個大字"好難食"
    • Double Iron Legs
      等佢第二時或者會鍾意食呢!
  • bb33的廚房
    我隻大小姐.見到南瓜會走人架
    • Double Iron Legs
      唔明有好多人都唔愛食南瓜??!!

      你有冇訪問佢呢?
  • Angel
    • Angel
    • 2011年3月9日上午8:42
    祝老人家早日康復。
    我屋企d人唔鍾意食南瓜,我要食要買細細個,或者預食好多餐。
    • Double Iron Legs
      代佢老人家多謝你! 我 o地一個南瓜都要食兩餐 o架!
  • TnP
    • TnP
    • 2011年3月9日上午6:05
    我啲仔都係唔鐘意食南瓜!
    • Double Iron Legs
      師傅, 你識煮咁多美食, 唔怕啦!
  • 欣欣媽媽
    我放心啦!
  • 欣欣媽媽
    嘩!好味呀! 同埋,你妹妹個奶奶今日好D未呀? 要好好休息 保重身體!
    • Double Iron Legs
      真係唔錯 o架! 佢今日好 D 喇! 今日可以食粥!!
  • 黃師奶廚藝小百科
    希望你妹妹個奶奶快D 好返呢~!
  • Connie
    • Connie
    • 2011年3月8日下午4:33
    我都係盲腸炎延誤致腹膜炎,要開肚清潔膿包。病人會比較辛苦架。 願她早日康復!
    • Double Iron Legs
      佢未到腹膜炎, 但連接盲腸的腸都有膿炎, 所以要剖腹囉! 代佢老人家多謝你!
  • bigheadmabel
    好味呀, 我煮日本南瓜多數都連埋皮~
    • Double Iron Legs
      超好味! 大細豬小姐唔愛吃南瓜皮!!
  • MOONmoon 如月
    南瓜真係好有益,唔知點解好多小朋友都唔太鍾意食
    • Double Iron Legs
      好彩大細豬小姐都愛吃南瓜!
  • Liam媽咪 sandy
    哩個 L C 煲真係用返夠本,祝老人家早日康復出院
    • Double Iron Legs
      L C 煲咁貴梗用番夠本啦! 代佢老人家多謝你!

沒有留言:

張貼留言